Forever you

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2018-06-22 13:20:07

Renesmee Cullen
Administrator
Dołączył: 2018-06-22
Liczba postów: 8
WindowsChrome 67.0.3396.87

Regulamin

Nie będzie tego dużo, bo nie o to chodzi. Przede wszystkim chcę, żeby wszyscy dobrze się bawili i mogli trochę rozerwać. Niemniej jakieś zasady są potrzebne, żeby nie zrobił się nam tutaj bałagan.

Nikogo nie zmuszę do przeczytania regulaminu, ale pamiętajcie, że nieznajomość zasad nie zwalnia z ich przestrzegania.

Podstawowe:

1. Szanujmy siebie nawzajem. Kłótnie i spory proszę załatwiać prywatnie, bo po co psuć atmosferę? Kulturalna dyskusja jak najbardziej na plus, ale wyzywanie się, naśmiewanie z cudzych poglądów i brak kultury będą skutkowały banem permanentnym.
2. Piszmy po polsku. Nikt nie będzie miał pretensji o pojedyncze błędy, literówkę czy zagubiony przecinek, ale posty, w których aż roi się od baboli, naprawdę źle się czyta.
3. W razie wątpliwości zawsze możesz zwrócić się do administracji. Po to jesteśmy, by sobie wzajemnie pomagać.

Rozgrywka:

1. Każda postać do osobne konto. Nick powinien być imieniem i nazwiskiem wybranego bohatera.
2. Można stworzyć własną postać, niezwiązaną z sagą, chociaż mile widziane byłoby branie w pierwszej kolejności bohaterów kanonicznych.
3. Avatar powinien przedstawiać Twoją postać. Optymalny wymiar to 200x300.
4. Przed rozpoczęciem gry, konieczne jest stworzenie kary postaci w odpowiednim dziale.
5. Istnieje możliwość prowadzenia więcej niż jednej postaci. Wtedy wystarczy założyć osobne konto; dalsze postępowanie jest dokładnie takie samo jak wcześniej (avatar, karta postaci). Na początku jednak zastanówcie się nad tym, czy dacie radę poprowadzić kilku bohaterów. I czy przypadkiem nie dojdzie do sytuacji, w której będziecie musieli pisać ze sobą, gdyby okazało się, że postacie są spokrewnione albo tworzą parę.
6. Istotna jest aktywność. Nikt nie lubi czekać, prawda? Dlatego jeśli wiecie, że nie macie czasu albo że nie będzie Was przez kilka dni, postarajcie się poprowadzić postać tak, by nie blokowała innych.
7. Uznajmy, że na forum wypada się pojawić przynajmniej raz na miesiąc. Dłuższą nieobecność wystarczy zgłosić. W innym wypadku Wasza postać może zostać przekazana innej osobie.
8. Nikt nie wymaga nie wiadomo jak długich odpisów, ale starajcie się napisać przynajmniej ze 2-3 sensowne zdania, dobrze? Jednolinijkowce typu „Skinąłem głową.” albo „Aha.” naprawdę nic nie wnoszą i ciężko na nie odpisać.
9. Masz pomysł na wątek dla swojej postaci? Nie krępuj się! Pamiętaj jednak, by brać pod uwagę zdanie innych. Chociażby nie ma możliwości uśmiercenia innej postaci bez zgody osoby, która ją prowadzi.
10. Drobne odstępstwa od kanonu możliwe po uzgodnieniu z administracją. Nie ma przeciwwskazań, by postać, która w sadze nie była uzdolniona, nagle odkryła jakaś wyjątkową umiejętność. Ale wszystko z umiarem!

Regulamin może zostać zmieniony, jeśli zajdzie taka potrzeba. Pamiętajcie, że admini to też ludzie, więc jak najbardziej mogą się mylić. Wszelakie uwagi mile widziane, zresztą jak i pomysły. Tak więc piszcie bez obaw, bo w końcu forum tworzymy razem!


ElementaryBowedFrigatebird-size_restricted.gif
Renesmee Cullen ♦ pół-wampir ♦ She's gone with a sin...

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
przemekgamedevforum - conanaoc - noxensquad - bezcenzury - forum-psrpg